maandag 22 april 2013

Schoudertasje voor kinderen


Deze twee nieuwe projectjes heb ik vanonder mijn naaimachine getoverd!
Een schoudertasje voor kinderen, in een vrolijke stippenstof en een gsm-hoesje (die is meestal niet voor de kids).

De schoudertas heb ik afgewerkt met een contrasterend groen biaislintje.

Ik voel toch enige fierheid als ik naar het knoopsgat kijk, want ik was al bang om heel de boel te laten mislukken door te sukkelen met dat voetje om knoopsgaten te maken. Paniek voor niets dus :-)


 

Mama bracht een bundeltje stofjes van Cath Kidston mee uit Engeland en met een van die stofjes heb ik een klein ritstasje voor mezelf gemaakt. ('t moet niet altijd voor een ander zijn hé!)
Het lintje waarmee de stofjes samenzaten heb ik gebruikt om de rits te decoreren.


2 opmerkingen:

  1. mooi, heel mooi, ik ben gek van Kidston, ook dit is weer een superschattig stofje!
    groetjes
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi tasje en schattige stofjes !

    BeantwoordenVerwijderen